ROTHBART

bättre
kinderna är mycket bättre kan jag säga :) snart är allt var utklämt och ur världen haha.
sen ärren, ja vissa säger att det blir skitfula ärr om man tar ut piercingarna när dom är infekterade. men vad skulle jag göra jag vaknade på morgonen med piercingarna inklämda i kinderna, och kunde knappt göra en min.
så fort jag tog ut dom gjorde det mindre ont, det spännde inte lika mycket, så ni tror väl fan inte jag sätter in dom igen.. nejnej.
ok, det kanske blir lite fulare ärr, so? det enda ärret jag har stört mig på är det mellan tuttarna, och det börjar faktiskt bli fint nu. det är inte ärren jag oroar mig för, utan svullnaden. men den har lagt sig gott nu. inte helt. men gott haha. soon enough. nu ska jag morgontrycka ut varet ;) sen ska jag ner och äta ( omjag kan) och  ta min äckliga pilla.

så ser det ut idag, finfint.
har en bild från första dagen som verkligen är HEMSK. jag ser verkligen ut som en hamster

här är bilderna, har kladdat över dom för att jag tycker dom är så äckliga.
alltså 2 dagar sen:

alexsandra

Skönt att det är bättre. Fortsätt ändå att tvätta ett par dagar, för säkerhets skull (:

Lina link

Hörru, ärr är inte så farligt. Men en gång utbrast en sjuksköterska när hon såg mitt ärr i ansiktet: "Ska du se ut sådär?" Hon sa sedan att det finns plåster som slipar ner ärren och gör dem i princip osynliga, dock ville jag ha kvar mina ärr. ^^

Therese

Söt du är min lilla hamster :)

Nej men det är bra det har lagt sig iallafall :)

Hoppas det blir helt bra snart, nu börjar jag ju sakna dig haha har inte träffat dig på helt länge nu ju.

Meridiana

Du kommer i alla fall få supersöta smilgropar ^_^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress