ROTHBART

ska de vara såhär?
jag lämna alla drömmar, jag lämnade allt mitt hopp.
så se mig då människa, när är det stopp?

vem kunde tro att det skulle gå så för mig, som en blixt från en klar himmel knockar du mig.
jag jagas av minnen ett avlägset paradis.
en trygghet en längtan, vem vet precis?


är jag kedjad för alltid, är jag alltid så kall?
är mitt blod alltid fruset, SKA DET VARA SÅHÄR?



ska det vara såhär?






-text:pappa



R

finblogg! och fina bilder dessutom!

Jannie

du är så snygg så jag blir cp! :) awesome header också förresten.

Rebecka

Kan du inte visa vilket smink du använder och sånt? (:

Pappa

Det är en tvetydig text men ändå fin.

Det var fint av dig att lägga in en av mina texter på din blogg. Älskar dig !

Pappsen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress