ROTHBART

gif
Anonym

så. jävla. snygg.

Ellinor

hur gjorde du bilden?

Lina

Så fucking snygg.

Karina

Så jävla snyyggg!

Fredrik

Är det bara jag som tycker du är sexig? ;)

buusbaarn

Men du är ju för snygg kvinna!

Anonym

sexiii

catarina

jag är också nyfiken på hur du gjorde denna gif? jävligt ball gif + jävligt snygg tjej that's all I've got to say

Jennifer

Fan vad snygg tatuering du har på handen!!! :o

Cathrine

Jag vet att du fått denna fråga tusen gånger! men hur gör du dina gif filmer, jag har googlat omkring överallt men har inte hitta någon bra sida.. HJÄLP!!

Mikaela

Måste bara få fråga dig en sak och skulle bli så himla glad om du skulle vilja hjälpa mig! I vilket program har du gjort din gif och hur lägger man in en gif på blogg.se? Jag har provat göra en gif på makeagif.com men det verkar inte funka att ladda upp den på blogg.se :( guld värt om du skulle vilja hjälpa mig! Tack.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress