ROTHBART

Förlåt.
vet inte om jag ska ta en bloggpaus eller nått, jag är inte mig själv just nu. jag vet inte vad jag ska göra, vi har precis flyttat till en liten jävla lägenhet och varje gång jag är där får jag ont i bröstet, och en klump i halsen..panikpanik..om jag ska må såhär länge till orkar jag inte mer. jag behöver någon som kan hjälpa mig. jag försöker tänka positivt, det kan få mig att må bättre för stunden men alla negativa tankar tar över igen..
jag trodde jag mådde dåligt när vi bodde i huset, men detta är 100 gånger värre.
jag vill må bra.
Meridiana

du fixar detta! du är stark. du förtjänar att må bra!

micaela

Jag tror på dig!

Lina A

Jag tror också på dig! :)du fixar't. Låt det ta den tid det tar och prioritera dig själv

Isabella

hoppas du mår bättre snart! :)

Malin

Antidepressiv medicin hjälper mot både depression och ångestsyndrom. Om du inte redan äter det så prova. Jag åt det för några år sen. Efter bara sex veckor mådde jag mycket bättre och kunde sen sluta ta dem efter ett år. Har mått bra sen dess.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress