ROTHBART

tattoo thursday.
yaaaaaaay första TT!  :D vissa har ingen beskrivning så då lägger jag bara in bilden.
annars hamnar beskrivningen ovanför bilden, och jag kopierar bara rakt av! :)







här är min brud! är sjukt nöjd över hur den blev, även om jag krånglade fram och tillbaks med tatueraren som fan haha. men jag fick den som jag ville iallafall! har även en svala på handleden som syns lite halvdåligt

min blogg: ihateyourcrew.blogg.se





Tjena, sjukt kul att du starta tattoo thursday, här är mina två tattueringar, den på benet är den första jag gjorde och sen på revbenen the second.
hm, vet inte riktigt vad jag ska skriva, men texten på revbenet har stor betydelse för mig, ( Life is what you make it ) för livet är vad man gör det till.
Jag var längt nere i mörkret och trodde fan inte att jag skulle komma upp, men jag bestämde mig för att ändra på mitt liv och med hjälp av mina vänner och den styrkan jag hittade i mig själv,
så började jag i små steg på bättre och bättre.

Den på benet var den första, och jag har ingen riktig koppling eller vad man säger till den, men den var snygg men ändå söt, och jag ångrar den faktist inte, och ska nog göra en likadan på andra benet :)

Kram!

Min blogg adress är
www.Yellowside.blogg.se

/ Isabella Palmqvist





tjena felicia, skickar in min fiiina slim gadd:D ha det fiint






Kanske inte den vackraste tatueringen, kanske inte speciellt anmärkningsvärd. Men den betyder allt för mig. 
Gjorde den till minne av det jag älskar mest av allt, min fd. häst, det är hennes registrerings nummer.  Hon var otroligt betydelsefull för mig, hjälpte mig genom allt skit jag behövt gå igenom. Kommer aldrig sluta älska henne och aldrig glömma. Nu finns "hon" med mig vart jag än går. Känns underbart =) Älskar tatueringen.
På bilden är plasten precis av tagen. Så den är svullen och fin men men ^^

Måste med säga att jag tycker din blogg är super bra, och du är otroligt vacker! 
//Ida






heje!
här kommer pics på mina 3 gaddar.
första var rosen,
andra var ankaret,
tredje blev knogjärnet!

min nästa: en öppen fågelbur, med en svala ovanför som har nyckeln till buren i näbben!
min blogg: http://brutalweapons.blogg.se (fast jag är ingen höjdare på uppdatering..)

du är fin!
puss.
/ Åsa







Mitt tema är döskallar.
Börjar med överarmen, där jag har en döskalle, med blommor och rosor och en orm som slingrar sig till soluppgången.
På nedre delen av armen har jag såklart en döskalle och en el-gitarr , eftersom jag älskar dom båda.
Min chestpiece är ett organiskt hjärta likt en döskalle där med, med 2 flamingos och rosor runtom.


min blogg är
http://sickbitch.se

Kram









Här har du mina tatueringar ! Jag har 2 stjärnor på vardera höftben, syns inte på bilden jag skicka ^^ kram !!







Min Kill Hannah-tatuering :)






www.nelliemikander.blogg.se





Hej du fagra kvinna! Här kommer en liten bild till din underbara idé, tattoo thursday.
Så vad har jag att säga om tatueringen då?
Gjorde den när jag var 16 år i Köpenhamn när jag var på semester där med min mamma över en helg. Det är inte den snyggaste tattoon, men jävlar i helvete vad jag älskar den. Den betyder väldigt mycket för mig och skulle aldrig någonsin ångra att jag gjorde den. Dock behöver den fyllas i rejält och sen jävlar blir det mer tatueringar! tack för en riktigt go blogg.
Från Chasey.blogg.se HEH





En bild på mina rosor på fötterna. Dom betyder inget speciellt. Gjorde dom bara för att jag tyckte det var snyggt :)
http://wearethepeoplethatruletheworld.blogg.se/


Puss & Kram






Här kommer min tattoo som jag gjorde för nån månad sen o e sjukt nöjd med!





lite dålig bild! 
Men här har du min snyggaste tattoo! =)




Denna tattueringen gjorde jag för snart 1 år sedan, och den står för "tro, hopp & kärlek" och just stället jag har den på har jag alltid velat ha, då jag tycker det är assnyggt. Tror inte riktigt den betyder någonting, men ja, det är en tatto iaf ;D





Hej. såg på din blogg att man kunde skicka in sina tatueringar, så varför inte ^^ skickar med två bilder :D den första med M.J gjorde jag 2009, innan han dog. symboliserar kärleken jag har till honom. och dom 7 stjärnorna runt om är för att 7 var hans lyckotal, och att han är en stjärna för mig ^^
den andra gjorde jag i aug 2009, inpuls tatuering. såg filmen 2 veckor innan, blev kär i jack och tatuerade in honom :D
www.mansonswhore.blogg.se





Tja!
Tänkte först bara vara lite smörig och säga att du är så grymt vacker!
Iallafall.

Detta är min första och hittills enda tatuering. Jag valde just den texten på grund av att man ska se det vackra i livet.
inte bara haka upp sig på det dåliga, utan ta sig tid att se allt annat också.

Http://makethemwonder.blogg.se


Hare beeeeeast!






Hej!
Kul idé! Vet inte riktigt vad du har tänkt dig för tatueringar, men jag skickar två bilder på mitt pågående Chest/backpiece-projekt.
Två indiska brudar + text på bröstet och en lite egen tolkning av gudinnan Kali på ryggen.
Är dock en del jobb kvar, först och främst ska vi dit med en orm under Kali som ska gå ner på skinkorna och runt höften. Sen ska
vi bygga ihop allt med lite schysst indiskt mönster som bakgrund. Finns bilder från varje sittning på bloggen!

Ha de gött!
//Knix - http://knixman.blogg.se





Jag ville ha något som representerade vem jag är just nu,och har alltid älskat körsbär så ett körsbär fick det bli (:
/Fannie Lindström




Här kommer en bild på min tattoo,
den är nästan nygjord på bilden ^^





Här är en bild på när min var nygjord. Eller den var inte ens klar på den här bilden. Men nästan!

Jag hoppas du kommer göra ett inlägg med alla du får in, spännande att se vad alla har. :)

Ha en trevlig dag!

Mvh

Petra
http://monsterbajset.blogg.se





-





Hallojsan !
Här kommer en bild på min älskade pinuppa :)
Den är gjord av Fredrik Svensson på Monsters Inkhouse i Eslöv.
Tog ca 6 ½ timme att göra och under den tiden hade vi paus i 5 min..haha..
Bilden kommer från ett dataspel (?) har jag fått höra :P
Ha de fint :)
// Tina - http://cherrypinup.blogg.se







Här får du en bild på mina älskade diamanter som jag har ovanför hälsenorna.
Jag har ingen vacker Miami Ink historia utan jag gillar bara diamanter, thats it!
Man skymtar även min kompass, som jag faktiskt gjorde för att jag har så sjukt dåligt lokalsinne ^^
Och ja jag är fullt medveten om att mina fötter ser ut som nån ailien bakifrån, det är inte
lätt att ta nån snygg bild ur den vinkeln ;)

blogg: itsybitsyelenito.blogspot.com

//ellen






såg ditt inlägg på bloggen om gaddningar så ja tänkte skicka bild på mina.
Första gaddningen gjorde jag när jag var 14 och bara för att jävlas med mamma, en stor ros på bröstet, dock älskar jag den idag och tänker göra en likadan på andra sidan så det blir en helt chestpiece.
Den andra på armen med fjärilen gjorde jag året efter och var endast en fyllegrej som faktiskt blev rätt snygg och kommer bli awesome om jag får fylla i den och fortsätta bygga runt den.
Döskallarna jag har på benen är de enda tatueringarna jag har som var riktigt planerade innan och som jag älskar riktigt mycket, dock är det bara den ena som är klar.
Sen har jag även stjärnor i nacken och ett körsbär på halsen men fick inte till några bra bilder på dessa.
Skit kul grej tycker jag! :D

/Malin Knallkorken Holgersson


min blogg är
http://knallkorken.blogg.se/






Howdy!

Ja men varför inte slänga iväg ett mail till dig med mina tatueringar när man väl får chansen ;P


Det är två sparvar (eller svalor som vissa säger) som är gjorda av Dan Sparrow (el. Sven Sparv som han brukar kalla sig) på Heavenly Ink i Åkersberga. Två fåglar som heter Carlh och Zilviah och är den fågeln som Jack Sparrow har på sin tatuering som han gjorde för Pirates of the Caribbean filmerna! Johnny Depp är har vart min förebild sedan jag var i 9 års åldern så klart att de första ska vara något vacker som även har med honom att göra :)


Min blogg är
http://sharkycomplete.wordpress.com/ om jag skulle skicka med länk till det!

Rock on!!


Johanna Rocky Iron Sparrow






Tja tja :D

trogen följare av din blogg så tänkte skicka in mina tatueringar till din tattoo thursday :)

- Pink Floyd tatueringen behöver nog ingen närmare beskrivning. Dom är kärlek!

- Den andra är en USB-ikon, för att hedra mitt datanörderi, haha



Och juste, länken till min blogg är: http://parisi.blogg.se


Kram! :)












Jag har en fjäder på revbenen, precis under och brevid bröstet och på min handled står det "pursuit of happiness"
och detta är min blogg: www.tthelostandfound.blogg.se
/ filippa ^_^






-




Hello...
Kul idé med tattoo Thursday, så skickar bild/er =)
Texten betyder "Tiderna förändras, och vi förändras med dem"
Skallen har lite av samma tema, tiden läker alla sår etc...

ElinT







Hej! :)

Detta är min tatuering, på högerfoten. Jag gjorde den i USA, Miami, på ett ställe som heter Salvation Tattoo Lounge. Själva tatueringen är skriven på Tengwar, som är det alviska skriftspråket i J.R.R Tolkiens Lord of the Rings, och det betyder "Freedom". Jag gillar frihet, tycker att det är något man ska sträva efter liksom. För mig känns det som det "ultimata" på något sätt. Så den är som en reminder på det för mig :). Jag ville också ha den för att jag var i ett förhållande som inte var så bra, och det kändes så skönt när jag sen var fri.

Peace, Lina






Gjorde denna för ett år sedan.
Jag har haft de svårt i mina dagar, och det blev en blomma för att symbolisera att det blivit något fint av allt det jobbiga.
Och så tänkte jag säga att din blogg är super :) !
Kram




Här kommer min tatuering till/på min farfar :)
Mvh Ellen Samuelsson






Tjo Felicia,

detta är min skönhet. Inspirerad av låten; Imagine - John Lennon.
Grymma brudar i rök/hår. En vacker dag ska den bli en halfsleeve.
Gjord av Zannie f.d. Zeal Tatoo Kalmar.

svajigt.blogspot.com där huserar jag.

tackarss,

Frida






Hej,
jag heter Karolin, jag läser din blogg (din systers med ofc:p) ^^

Tänkte dela med mig av några av mina tatueringar :)

Jag har egentligen inte så mycket "historia" eller "tanke" bakom de flesta, men tranan i nacken har jag tecknat själv, och den handlar om min uppväxt i Japan och om min familj :) Inspiration och Motivation texterna (sitter precis ovanför mina armveck) handlar om att när man mår dåligt så måste man tänka på de bra sakerna i livet, och jag ska ha motiv på de sakerna som är min inspiration och motivation senare^^

Muffinsarna på fotleden gjorde jag när jag fyllde 18, men det va inte min första :p

MvH
Karolin








Min blogg http://feliciaericssons.blogg.se/






ser lite sne ut när man står så med armen, men wtf :)






Här är min blogg! Du är grym, kram!

http://livingthedream.devote.se/










Hey!
Got this tattoo of a G clef at the age of 15, in a country called Lithuania. It reminds me, in case i forget, what to do when everything feels unbearable. A reminder that there is a way out.
Like your blogg! (yeah, i understand swedish:))
Ineta:)









-







-






Hej!

Är kanske lite sent ute, men här är i alla fall min tatuering som jag har på underarmen, som förövrigt ser lite skev ut. Den är gjord av Pulver på Mr. Zids Tattoo and Art.
Anledningen till tatueringen är väl ganska uppenbar, Alice Cooper är den bästa!

Min blogg: http://neckbite.blogg.se/



sådärja! det var allt för nu ;P jävligt kul med så mycket bilder!! ^^
ni får lov att fortsätta skicka in bilder, antingen lägger jag upp idag eller så kommer ni med i nästa tattoo thursday!
påminner er någon dag innan nästa vecka :)
PUSS PÅ ER!
frida

kul att man kom med! :)

åsa

GO TT!

bettybooze

det var spännande att kolla igenom, fanns många vackra med.

pöss sis

PhotoByTomas

Missade att man skulle skriva en story. Min är den översta, en fågelfenix tillsammans med min första snart 10år gamla tatuering.

Fenixen är min elfte och det kommer nog bilder på mina andra kommande torsdagar.... :)

josefine

Väldigt kul o se detta inlägget! :D kul idé du kom med där! :P och kul att man e med själv :D

Knix

Som sagt.. Kul idé! Keep up the good work!

Magdalena

hej ! kul att jag kom med :) visste inte att man skulle skriva en story !!



stjärnorna står för min morfar och farfar och diamanten bara för den är så fin :)



Bilden med en stjärna på höftbenet och bilden med en blå kamera och en blå diamant är jag !!!



kram

Jacob Karlsson

Glömde också att skriva en liten story.



Min e den med ögat/pianot/rosen och BMTH texten där på armen. Hoppas ni fattar.



En halvsleeve med musik och familjetema som snart även kommer att byggas på ner över handen och bli en hel sleeve. Rosor går alltid hem enligt mig :D

Angelica

Åh, tatuerar du själv? Om du gör det så får du mer än gärna tatuera mig, beroende på vart du bor såklart ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress