ROTHBART

hejeeeh
sitter just nu och väntar på att det jävla svinet som jag tvingas att bo med ska gå o lägga sig så att jag ska kunna gå ner o göra något att äta, kan inte gå ner om han är där nere tyvärr. utsätts för verbal misshandel skulle jag vilja säga, sorry mom, men han är det värsta jag har vatt med om! jag är så trött på honom nu och bara tanken på att vi ska flytta till en liten skit lägenhet med honom som är ungefär lika stor som HELA MIN ovanvåning får mig att spy lite.
nvm, men fyfan vad jag hatar den människan. han e så frktansvärt dum i huvudet.




anyways, har precis pratat med fredrik i nån timme, känns bra! har både skrattat o gråtit, och det känns ändå skönt!
<3

meeeeneeeeeeh ja, jag är fortfarande hungrig. mamma jobbar hela natten också, hon hade kunnat jobba till elva och tagit med mat hem till mig hahehehe
bettybooze

du vet du alltid är välkommen hit stumpan <3

och ja de va ju fän vad du tjöt i telefon igår, försökte ju nå dig :P

jeanette

...för jävligt att man skall stå ut med vissa saker....Kram!

jeanette

hoppas att det löser sig....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress