ROTHBART

dagens.
fixade mig lite idag, det är tråkigt att känna sig ful hela tiden när man är sjuk. blöh.
tröja: fått av en kompis
byxor: h&m
turbangrej: jc
C

Hej Felicia!



Har du töjt din septumpiercing något? Har en (kanske lite skum) fråga angående detta, vet inte om det är något du kan svara på men det skadar ju inte att höra efter ;) Jag undrar om man kan "pressa ner" mellanväggen eller vad man ska kalla den (alltså brosket/huden mellan näsborrarna) alltså att den buktar lite nedåt om man ser näsan i profil? Tror min skulle passa bättre i det, haha ^^ Eller blir det ingen skillnad med avseende på detta om man har ca 1 mm jämfört med exempelvis 5?

Anki Holmkvist

Vad är det för nå du använder som turban? Skulle du kunna tänka dig att visa hur du lindar den?

Rebellicious

Håller helt med texten, jag blir piggare om jag sminkar mig när jag är sjuk :P

Lina

Grymt bra blogg, och sååå jävla snygg är du bruden!! c: men nu till min fråga.. vet att de är ett gammalt inlägg men kan inte du ta och berätta å visa, i bilder video, eller aa va som helst hur du lindar den? ber för allt i världen. Vill så gärna veta hur man gör och hur den ser ut innan du lindar den.. Ska raka av mig hårt snart och tänkte att jag skulle börja använda "turban" då, snyggt och passar ju till de mesta. Snälla söta rara, skulle vart super gulligt. ha de bra kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress