ROTHBART

ny peruk
från pigtail som vanligt^^
ska ta bättre bilder! asfin var den iallafall, älskar färgen.
Sofie

Åhååå den va fin :)

Yasmine

Är i tankarna att beställa en därifrån till en maskeradfest, men kan inte bestämma mig mellan den vinröda och blond :P. Är det här Blond mix dip dye? Rädd att jag ska se sjukligt blek ut i blond. Och vill ju kunna använda den efter festen också, men blond passar bäst till det jag ska vara. Tycker du båda känns lika naturliga? Hur gör du för att dom ska hålla sig så fina?:)

Svar: http://pigtail.se/peruker-wigs/peruker-i-kanekalon/blond-mix-dip-dye-design-perukdet är den jag har på mig :) jag tycker att dom känns sjukt naturliga och är lätta att borsta! jag gör inget speciellt, ser bara till att borsta dom försiktigt och inte slita för mycket :)
ROTHBART

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress