ROTHBART

mwah
 
Matilda

sjuuukt fin hundras!

Btw, jag älskar dina bilder du tar.. vad har du för kamera? :) vad använder du oftast för objektiv?

HUGS

Svar: ja :) jag har en nikon d90 med ett 50mm objektiv :)
ROTHBART

Victoria

Om man vill skicka blogg-läsar post eller "fanbrev" eller vad man ska kalla de... får man skicka sånt till dig och till vilken adress isåfall?

Svar: åh vad kul :D:D, kan jag skicka min adress till din mailadress? ( [email protected])
ROTHBART

Ida

Blir lite orolig när inläggen om hur du har det var borttagna, jag hann inte läsa dem mer än det som syns på bloglovin men tänkte bara säga att jag hoppas att du får styrka att ta dig ifrån sådant som gör dig illa :( jag hann ju som sagt inte läsa så mycket så jag vill inte dra förhastade slutsatser, så jag hoppas inte jag sagt något fel. Har själv behandlats så illa bara så jag känner väldigt mycket med personer som lever mitt i det, det är ju så sjukt svårt och om du har det så och vågar prata om det är du så väldigt stark och modig. Ville bara säga det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress