ROTHBART

hejsej
ligger i sängen och gottar mig, har redan hunnit sova en liten stund nu ikväll haha.
fortfarande död efter helgen + att jag jobbade till 4 idag.
imorgon ska jag vara ledig har jag bestämt, MÅSTE storstäda och tvätta.
har redan förberett genom att plocka undan och tvättat kattlådan osv, plockade till och med iordning i min ''kaoshörna'' bakom artemiss katträd. KLAPP PÅ AXELN!
 
träffade Fredrik igår också, båda var segare än segast! 
så jag köpte med mig världens godispåse sen bara vi mös. <3
förlåt att jag tjatar, men GUUUUU vad fin han är.
förstår ni hur lycklig jag är? 
åh
 
nänu ska jag äta riskakor, dricka oboy och kolla på orphan black.
får ju börja på en ny serie nu eftersom att jag har kollat klart på orange is the new black.
 
nattinatt.
 
 
ÅH JUSTE, hittade en kul app.
youcam makeup heter den, tönti. men kul.
 
 
ska förresten ändra designen på bloggen också, vet inte varför jag har den jag har.
den är jobbig och ful. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress