ROTHBART

Wolfpack.
Igår busade vi med Maxo och Milo, himla kul :)
 
 
Miss Baby Peaches

Oj så fina hundar!

Svar: visst är dom! :D
ROTHBART

Anonym

Våra fina hundar😀😀 rasta dom på fredag om du har tid?

Svar: ja det kan vi göra! det kan hända att jag blir bokad på jobb. eller att något annat kommer ivägen, men då säger jag till :) vilken tid?
ROTHBART

Anonym

Hej. Jag slutar jobb kl 14 så ska vi säga 15?

Svar: ja det blir superbra! :) kolla här innan du kör dit dock, ifall jag blir bokad på jobb! :)
ROTHBART

Anonym

Japp de gör😀 Ses imon då ev😜

Anonym

Hej igen. Nu måste jag tyvärr avboka hundrastningen😟😟 hur har du de nästa v?

Svar: ah okej vad tråkigt! :( jag jobbat tisdag, onsdag och är uppbokad torsdag änsålänge! :)
ROTHBART

Anonym

Ok hur länge jobbar du på tisdag? Jag slutar kl 11 efter de kan jag när som helst

Svar: jobbar till 1 då, ska vi säga tisdag kl 2? :)
ROTHBART

Anonym

Japp de kör vi på😀😀

Svar: superbra!:)
ROTHBART

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress