ROTHBART

hejhej.
kanske tänkte att det var dags att skriva något här?
har inte gjort det sen förra året ju HEH KuL.
 
vet verkligen inte vad jag ska skriva om dock, det är inte så många som läser min blogg längre.
Och det förstår jag såklart, eftersom att jag aldrig bloggar haha.
 
funderar lite löst på att börja med youtube istället! 
för att sysselsätta mig.
men vet inte, har testat att spela in några videos, men det är cringe.. och jag blir ful.lol.
 
Idag har jag iallafall jobbat, sen stack jag och Tassi till stranden.
man får ju passa på när det inte blåser.
träffade en gubbe där som också hade hund, så vi hade sälle medans hundarna lekte.
Tassi blir helt tokig när vi är på stranden, hon får sånna ryck där hon bara springer runt, gräver lite, blir ännu mer busig och springer lite till haha.
tsöt.
 
nu sover hon gott, fick bäddat ner henne innan, eftersom att hon tyckte att det var en bra idé att bada i havet i Januari månad. brr.
hon ligger här brevid mig nu, kände nyss att sängen va helt sandig..
får ta fram dammsugaren i guess.
 
 

Jackie

ÄNTLIGEN ett inlägg! Hoppas ni har det bra <3

BeccaBoo

Hahahahah! Underbar bild :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress