ROTHBART

jailbreak
iphone 3.1.3?
hjälp?
Matte

Jag kan hjälpa dig, kan iphone OS hyfsat bra =)

caroline

jag har hört att det inte är så där jättebra att jailbreaka den, den kan bli helt knas och förstörd..

Andreas (iMM0 @ bdb)

ska du jailbreaka den använd BlackRa1n



de är de bästa just nu som man kan få tag i. Har en polare som jag har gjort de till och han är riktigt nöjd :D

johan

vet inte om dom löst det än med att den håller jailbreaken efter omstart av mobilen på 3gs tillverkade efter v44 eller näre nu va. har inget med firmware att göra utan en ny boot-rom som implementerades då. ska genast ut o glo eftersom jag har en som måste jailbreakas på nytt efter omstart.

Julia

Tja!

Jag fick lust att rita av dig när jag satt & ritade :) har en bild på min blogg som föreställer dig. tänkte först skicka bilden till e-post eller något, men man kan inte kontakta dig på något sånt sätt vad jag sett! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress