ROTHBART

hejsan!
sorry för att jag inte har bloggat idag höhö! ^^
jag och ameli var ute igår, eftersom det var 50-dagars.. vi skulle egentligen inte dit. men vi blev lite sugna ändå!
det va sådär, ändå helt okej trevligt. fast nattklubbar är ändå inte riktigt min grej, kan aldrig dansa seriöst. så jag hoppar mest rundor o skäms inte för att se dum ut haha ;) det är roliiiiiit.
ritade förresten lite mer på teckningen innan, börjar komma en liten bit nu! men fortfarande långt ifrån klar!
Anonym

vad är medusa?(som du skrev)

varför heter din blogg rothbart?

Anonym

Hej hej..

Du är jätte duktig på att rita,måla :)

Jag gillar även din röst när du sjunger, tänkte kolla om du inte kunde Videoblogga o sjunga låten Lost me Anouk?

Alexandra

Det är synd att du lagt sån tid på ögon, läppar och näsa, men nästan inget på håret (Ser det ut som)

ROTHBARTr

jag har ju faktiskt skrivit att jag är långt ifrån klar, om ddu hade kunnat läsa texten.

Anonym

Jag läste texten, jag ser ingen orsak till att vara dryg för att jag kommentera. Förstod dock inte varför man klottrar dit håret, istället för att göra det bra från början.. Nåja..

Mickys

Hej Felicia, jag undrar hur många mm du rekomenderar att man börjar med när man ska töja öronsnibben?:)



Ciao

Anonym

nähä okej, men jag tror nog att alla ritar olika och har olika metoder. så jag ser det som ganska drygt från din sida, när du skriver att det är synd att jag inte lagt ner tid när jag inte är klar.

louise

Heej, har börjat följa din blogg och tycker den är asbra och ger massor av inspiration! Du är hur vacker och cool som helst!
Ville bara säga det :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress