ROTHBART

hejhejjjj,
tönkte bara säga att jag kommer nog inte tatuera mig på bröstet, känns inte helt rätt på något sätt.. låter nog bröstet avra helt, och kanske sätter den under naveln istället på samma sätt ;)
och kom nu inte o säg att den kommer bli ful när jag blir gravid osv, för jag bryr mig inte.
jag vet flera stycken som har vart gravida med tattisar på mauuugen.
sådeså.
[email protected]

Går min tatuering "sönder" när jag får barn må det vara hänt - probably worth it! ;D

Ina

Brorsan tjej har en fjäril på magen, och hon har varit gravid 3 gånger och den ser precis likadan ut som när hon gjorde den. Så go for it! :)

rosanna

jaaa gör på magen :D sjukt snyggt!

ILoveMandy

Jag kollade det där med min tatuerare o det är typ jävligt ärftligt så det beror på om ens morsa blev... eh töjd eller inte. Min mammas mage fuckade som fan så jag "får" inte tatuera magen först jag fått ungar. Fanken.

j

det kommer bli snyggare än på bröstet! (: tror jag iaf

My

Har själv tatueringar på magen & om man blir gravid kan man lätt hålla dem fina med exempelvis babyolja.. Kan hända att de behövs fyllas i lite efter graviditeten men det är inte en sådan stor grej som vissa gör det till.. Dock äre ju trist om det blir kejsarsnitt :P

alexsandra

Berätta om det gjorde ont sen, ska nog också sätta en där om ett tag ^^

mikaela

Blir säkert skitfint under naveln!

paij

passar nog bättre där!

TS

du är så nedrans het i kort hår! i långt hår också, men som tjej krävs det ett sorts självförtroende att bära upp kort hår.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress