ROTHBART

ledsen i ögat.
tryckte precis i min septumtöjningsgrej, vet knappt hur stor den är..
iallafall, snorar och nyser.
och min näsa är röd, som rudolf.
fast det syns inte.
 
jossan

Den är så snygg! Vart har du köpt den?:)

Johanna Sparv

Ja juste! Jag hade ju tänkt fråga dig om din septum. Jag undrar hur länge du hade den i innan du kunde ta ut den och gå utan den ett tag? T ex ett par dagar eller så. Har haft mig i drygt 1½ år och har inte tagit ut den alls, men ibland känner jag att det kan vara skönt att vara utan den - men är lite orolig att hålet ska växa igen snabbare än räknat.

hjälp

Hej Felicia, kan du ge ut lite tips på hur man töjer sina öron? Är på 10 mm och ska bara till 14, men det är nästintill omöjligt. Vad har du gjort för att töja dina öron?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress