ROTHBART

färga håret med BLÅBÄR.
jag har tipsat om detta innan, jag vet.
men det är ju såååå bra.

har du blont hår så vet du att det SNABBT blir varma toner i det.
och istället för att köpa dyra produkter så kan du faktiskt färga det med blåbär.
 
nu är mitt hår ganska blått, det sög upp det riktigt ordentligt, men det går ur i nästa tvätt och lämnar en kall fin ton.
plus att utväxten som var en ännu varmare blond färg sög inte upp lika mycket ''färg''.
 
hade väl min blanding i ca 30-45 min. men ha den i längre om ni känner för det, det är inget som sliter på håret ju.
 
 
Anonym

Hur länge sitter färgen? Blir de som en toning? Funkar de på alla slags blonda hår då jag har 1 miljon skiftningar 😂

Anonym

Hur länge sitter färgen? Blir de som en toning? Funkar de på alla slags blonda hår då jag har 1 miljon skiftningar 😂

Svar: jag är inte helt hundra på hur länge färgen sitter. men jag tvättade mitt hår igår med shampoo och balsam just för att få bort det blåa. dock verkar det som att ''färgen'' sitter ganska bra, för det är fortfarande silvrigt typ :D
ROTHBART

BeccaBoo

WOW! :D Måste testa det någon gång

malin

färgar det av sig på sängkläder osv efteråt? eller sitter det som det ska, så att säga? svara gärna via min mail om det är möjligt :) tack

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress