ROTHBART

Mössa

Fick en mössa av mamma som jag önskat mig! Skitbra nu till vintern, speciellt när man har töjningar! Var ute och gick i typ en timme igår utan mössa, sen på kvällen så svullnade mina öron som fan!
Viktigt att ta hand om töjda öron på vintern!!!
Bloggar från mobilen nu igen för att jag är lat;)

 

emelie

hih sweet, diggar mössan

Wallberg(idjjaa.se)

ÅÅÅÅH, vet du vart hon köpt mössan? letat som ett tok!!;o

Yasmine

Tänkte bara säga grattis på födelsedagen till Sveriges snyggaste människa! :)

Amanda

Gud ja, min pojkväns mamma har köpt världens sötaste mössa till mig så den använder jag hela tiden nu, har töjt till 3cm och det är lite svårare för mig nu att täcka dom än vad det var när man bara hade 10mm t ex. xD Dom hänger ju änna lite längre ner eller vad man ska säga.

iller

Hej, kan du maila mig hur man kan komma i kontakt med dig. Har ett litet requst/offer :)

haidisblog ▲

Hoppas du har en trevlig onsdag, hihi! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress