ROTHBART

lugn helg osv.
har verkligen bestämt mig för att ta det lugnt denna helgen, är verkligen inte sugen på att göra något! bara mysa som fääään.
fast vill ju skeda, men det kommer ju gå åt skogen som vanligt lol.
FÅR ALDRIG SKEDA, jo med Louise ibland. myspys
och med spock såklart, så när jag tänker efter så är jag rätt nöjd ändå.
 
det kliar i hela mitt hår nu för jag har askorbinsörjamojs i det, hoppas på att få det lite ljusare :D
har ju lovat mig själv att inte färga det, och det kliar ju i mina fingrar såklart, kan ju inte låta bli att göra något med det! 
detta är nog det längsta jag har hållt mig sen jag började färga mitt hår, har fått för mig att jag ska få fram min egna hårfärg.. tror det kommer bli fint till sommaren när solen får bleka det lite :)
 
nu ska jag gå och röka, sen ska jag skölja mitt hår.
laters.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress