ROTHBART

wigtastic
Peruken <---länk
läppstiftet <---länk
 
måste tillägga att läppstiftet faktiskt är mörkare i verkligheten! ska ta en bild på närmre håll också! :) 
fint vare iallafall, love it.
 
Anonym

Nice sådär pinup känsla ;)

Sarah

Hej Felicia! Snygg som alltid!
Jag är sugen på en medusa-piercing som du har, och har lite frågor. :> Tycker att det är den snyggaste piercingen och tror att den hade passat mig, men det verkar också vara den mest opraktiska? Hur tycker du att den känns? Jag vill inte att mina tänder och mitt tandkött ska skadas osv, vill veta hur du upplever den. Tacksam för svar!

Svar: hejhej o tack! :)tror också den hade passat dig riktigt bra! den är faktiskt inte opraktisk alls, min stav är så pass kort att den går in lite i läppen på insidan och på så sätt skadar den inte alls mina tänder och mitt tandkött!
har för min att den inte ens nuddade när jag hade längre stav, så det är nog ingen fara! DO IT :)
ROTHBART

Anna

Snygga bilder och snygg blogg!

ninnie

Snygg du ä!
har en veckans blogg tävling, lust att delta? :)

Nadja

Wow!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress