ROTHBART

wiwi
ska snart ner och möta sandra och andra i stan, vi ska på musikquiz hehe. spännande.
OCH på tal om inget annat så lyssnade jag på musik innan, såndär konstig instrumental musik.
helt plötsligt kommer det en låt.. som låter exakt som en snutt som är med lite då och då i filmen ''tillsammans''
jag brukar alltid spola förbi dom delarna i filmen FÖR JAG HATAR DET! 
stannade upp mitt i matlagningen och klöktes lite. 
vet inte varför men den äcklar mig så galet mycket.
 
Sassanrassamandelmassa

Taaaack för igår, snuttan! Vi får gå ner på lyktan nästa gång istället o spela musikquiz. Den är fan så mye roligare än den igår. Lovar!
Puss på snudan.

Svar: tack själv!!! det va trevligt! ja det får vi göra, vill ha frågoooor! PUSSPODI
ROTHBART

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress