ROTHBART

det var den sömnen
har inte sovit så länge, eftersom att någon hund här i närheten absolut inte tycker om att vara ensam hemma och har stått och gapat och skrikit precis hela dagen.. . (antar att den är ensam, låter som separationsångest)
så det är väl lika bra att sluta försöka och gå upp istället! behöver ändå städa lite hehe! 
 
förövrigt så är jag på sistea avsnittet av orange is the new black, vet inte vad jag ska göra med mitt liv sen.
 
Mamma

Du ska se Orphan Black. Du kommer inte ångra dig. Tur du bara jobbar två nätter då. Osse håll reda på busarna i natt. Men du har ju världens bästa kollega så du kan vara väldigt trygg ;-)

Svar: ja jag ska börja kolla på den :) ja... jag fattar inte hur tobias klarar det. jag är helt förstörd idag, och nu ska jag snart på det igen haha!
ROTHBART

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress