ROTHBART

dagarna blir bäst...
..när jag är med mitt hjärta.
 
Angie

Åååh, vad orimligt glad jag blev när jag såg att ni är ihop igen! Haha, jag är en helt random person som inte känner er, men följde båda era bloggar när ni var ihop sist. Sen dess har jag kollat in ibland och av ngn anledning tänkt typ "de där två borde nog hållt ihop ändå", bara random magkänsla. XD Dessutom känner jag igen mig själv i er två, jag var ihop med mitt livs kärlek mellan att jag var 18-21 typ, sen tog det slut och livet gick vidare, dock med en liten klump att det kanske borde varit vi ändå. Men allt flöt på, 8 år passerade och jag gick till och med och gifte mig på annat håll (!). Sen plötsligt förra sommaren fick jag ett mail av den gamla livskärleken och efter ett väldigt kort tag sa magkänslan att, fan JA, det skulle ju vara vi, det skulle det ju ha varit hela tiden. Så idag är jag och han ihop igen och allt är bättre än nånsin och allt är lagt på sin rätta plats. :) Dessutom är vi två lika stora musiknördar som er två inom samma genres, min kille har spelat i Chemical Vocation t ex. Choking Amber är bra grejer också för övrigt, lyssnar titt som tätt! Sorry för monolog. XD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress