ROTHBART

nu har jag flyttat.
nu har jag äntligen flyttat in i min nya lägenhet! 
så himla skönt.
får väl ge er en liten rundtur en dag.
 
haha känns så dumt att säga ''er''
för vem läser min blogg, vem fan läser bloggar längre ens? 
haha
 
 
aja.
förövrigt så har jag slutat på min antibiotika kur, som förövrigt inte fungerade mot mina finnar.
får ha något starkare.
 
iallafall, känner mig förkyld, och jag har inte vart sjuk på de här 3 månaderna som jag medicinerats.
tycker att det är konstigt, undra om det hänger ihop? 
 
nu ska jag dricka mitt kaffe, sen ska jag börja sätta upp tavlor i de väggarna som inte är betong! :D
 
Anonym

Har du testat att utesluta laktos? Mina försvann när jag slutade med laktos i min kost. Billigt alternativ om inte annat. Har också provat allt möjligt receptbelagt, rengöringsprodukter, you name it. Laktosfritt är det enda som funkat på mig :)

Kim

Jag läser din blogg. Hoppas att du fortsätter att skriva. bilderna du tar är väldigt fina.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress